Szukaj
Menu Menu
Pasmanteria internetowa Pasja
Koszyk
0
Koszyk
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto

Najczęściej zadawane pytania - FAQ

Poniżej prezentujemy listę najczęściej zadawanych pytań, na które bezpośrednio znajdziesz odpowiedzi poniżej każdego pytania.

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, oczywiście. Podczas składania zamówienia, w koszyku jest możliwość zaznaczenia opcji "Firma". Należy uzupełnić pola z nazwą, NIP oraz adresem. Po wysłaniu przez nas zamówienia faktura zostanie automatycznie przesłana na adres mailowy, który został podany podczas składania zamówienia.

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT z odroczonym terminem płatności?

Wystawiamy faktury z odroczonym terminem płatności dla placówek samorządowych. Chęć otrzymania faktury z odroczonym terminem płatności należy dodać w notatkach podczas składania zamówienia lub poinformować o tym mailowo.

 

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Umożliwiamy zapłatę za zamówienie na różne sposoby:

  • płatność szybkim przelewem, kartą lub BLIKiem
  • przelew tradycyjny
  • płatność za pobraniem

Więcej informacji na temat płatności w naszym sklepie: Opis form płatności.

 

Mam problem podczas płatności online, nie przechodzi mi płatność lub nie przekierowuje mnie do płatności, co mogę zrobić?

W sytuacji kiedy istnieje problem z płatnością lub brakiem przekierowania do płatności, jest kilka rozwiązań:

  1. Jeśli posiadasz konto w Pasmanterii Pasja, to wystarczy, że klikniesz ikonę "Konto". Następnie przejdziesz do zakładki "Historia zamówień", znajdź swoje ostatnie zamówienie, kliknij "Zobacz szczegóły" i zapłać ponownie.
  2. Niezależnie czy posiadasz konto, to w przypadku nieopłaconych zamówień zawsze wysyłamy przypomnienie o dokończeniu płatności na maila podanego w zamówieniu, w którym zawarty jest ponowny link do szybkiej płatności. W takim mailu znajdziesz także dane do przelewu tradycyjnego, aby sfinalizować zamówienie.
  3. Zawsze możesz skontaktować się z nami pod numerem: 502925895 lub 516062472. Natychmiast pomożemy w dokończeniu płatności.

 

Czy mogę zamówić paczkę za granicę?

Wysyłki zagraniczne obsługujemy tylko w zamówieniach złożonych mailowo na: sklep@pasmanteriapasja.pl

W celu chęci zakupu za granicę zapraszamy do wcześniejszego kontaktu. Przez sklep internetowy nie ma możliwości zamówienia za granicę.

 

Ile czasu trwa realizacja zamówienia?

Na kartach produktów podany jest czas realizacji. Zazwyczaj towar wysyłamy w ciągu 48 godzin. O wysyłce zawsze informujemy mailowo powiadomienie wraz z numerem przewozowym przesyłki, tak, aby można było śledzić przesyłkę.

 

Chcę zakupić produkt, którego stan magazynowy wynosi 0, co mogę zrobić?

Po wejściu w produkt, który jest aktualnie niedostępny, jest możliwość kliknięcia "Powiadom o dostępności". W momencie kiedy przyjdzie dostawa i produkt będzie ponownie dostępny, otrzymasz natychmiastowe powiadomienie mailowe o dostępności produktu.

 

Chcę złożyć zamówienie na określony produkt, lecz potrzebuje większej ilości niż podany stan magazynowy.

W takiej sytuacji najbardziej polecamy bezpośredni kontakt telefoniczny lub mailowy z nami, ponieważ prowadzimy stacjonarną hurtownię oraz kilka sklepów pasmanteryjnych ilości mogą być w sumie większe niż te widoczne w sklepie internetowym. Wystarczy się zapytać, a my natychmiast sprawdzimy, czy jest możliwość zakupu większej ilości.

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl